TENTANG CINTA

~..TENTANG CINTA...MEMBINA PERCINTAAN YANG BAHAGIA SELAMANYA.. ~



Friday, August 13, 2010

~Home Sweet Home~

Alhamdulillah...skrg ni aku & hubby tggl menyewa kat taman anggerik,umah makcik aku daa..boleh la..jnji ada tempat tggl kan,insyaAllah..Kita orang dah beli umah sendiri tapi kenalah tgu 1 tahun lebih lagi baru siap..(huhu..itu pun klu leh siap cepat) kalau tak tunggu je la...hik..hik..

Walaupun menyewa,rumah ni kami anggap dah mcm umah sendiri..yekla kan,kt nk tinggal lama,penat2 balik dari kerja ada gak tempat nk lepaskan keringat...ahakz!!...ini la hasil dari creativiti aku & hubby..(cantik kan!!) walau pun orang lain tgk x cantik..pada aku..CANTIK bangatt!!!....hik..hik..

Ruang tamu..

Gambar yang di abadikan sebagai kenangan...

Ruang Tamu & Ruang Makan..

Ruang Tamu.. mengadap 2 Bilik..

Ruang makan..


Walaupun rumah ni kecil,tapi aku berasa amat selesa..tak sabar rasanya nk pindah rumah baru,tapi aku & hubby kena kumpul duit lagi,tu yang kena bekerja keras bagi memastikan rumah baru tu nanti lengkap segala-galanya..yela kan,bila dah ada rumah sendiri dah macam-macam nak buat..nk renovate la,nk pasang kabinet la..dan apa-apa lg la..tunggu je la umah tu siap..bru leh cter nti...hik..hik..

No comments:

Post a Comment